Smartinhuis België maakt gebruik van de pakketdienst van Bpost om jouw bestelling op tijd te leveren. Je ontvangt een Track&Trace code wanneer jouw bestelling onderweg is. Heb jij een andere vraag over de bestelling? Kijk dan gerust even bij de veelgestelde vragen.
Informatie over verzenden
De levering
WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN?
De verzendkosten zijn €7,35. Heb je een bestelling van boven de €50, dan zijn de verzendkosten voor Smartinhuis.
WAT IS DE LEVERTIJD?
Doorgaans worden bestellingen die op werkdagen voor 20.00 geplaatst zijn op dezelfde dag verstuurd. Als je een bestelling hebt gedaan in het weekend zal het pakket dinsdag geleverd worden. De levertijd van PostNL is één dag.
IK WAS NIET THUIS TIJDENS DE BEZORGING. WAT NU?
Geen zorgen! De levering zal waarschijnlijk bij de buren aangeboden worden. Indien de buren ook niet thuis zijn, laat de bezorger een notitie achter dat zij het de volgende leverdag opnieuw proberen te leveren.
EEN VERKEERD ARTIKEL?
Wat vervelend dat je een verkeerd artikel hebt ontvangen. Als je ons een mail stuurt met je:
- Ordernummer
- Klantnaam
- Het artikel dat je hebt ontvangen
Zullen wij uitzoeken wat er mis is gegaan en het juiste artikel opsturen.
Track & Trace
WANNEER ONTVANG IK MIJN TRACK&TRACE CODE?
Je Track&Trace code ontvang je wanneer je order voltooid is. Deze zal je automatisch ontvangen op het door jouw doorgegeven e-mailadres. Daarnaast kun je bestellingen inzien op jouw account.
MIJN TRACK&TRACE CODE GEEFT GEEN STATUS WEER, KLOPT DIT?
Het is goed om te weten dat wanneer jouw Track & Trace gegenereerd is jouw pakket nog niet in handen van Bpost is. Om die reden is je bezorgtijd niet direct bekend, vandaar dat je het beste de volgende ochtend je status nogmaals kunt bekijken. Indien de status uit blijft is jouw pakket nog niet aan een rit toegewezen. Je kan het beste dit even afwachten. Indien het langer duurt dan twee dagen, mag je contact met ons opnemen zodat wij dit voor jou kunnen uitzoeken.
DE STATUS VAN MIJN TRACK&TRACE IS ''SORTEERCENTRUM''. WAT HOUDT DIT IN?
Dit betekent dat het pakket is aangekomen in het sorteercentrum van Bpost. Bpost voert vervolgens nog een scan uit zodat je een bezorgtijd ontvangt op de Track & Trace link
Bij Smartinhuis België worden pakketten gratis opgestuurd vanaf €50,-.
Wanneer je op een werkdag voor 20.00 besteld, wordt het meestal een werkdag later bezorgd*.
* Dit is de gemiddelde levertijd van een bestelling. Smartinhuis België is niet aansprakelijk voor eventuele vertragingen.
Feestdagen
Voor, tijdens en na de feestdagen kunnen bezorgmomenten voor bestellingen afwijken.
Volg je pakket
Pakketten van Smartinhuis worden verzonden met Bpost. Hiermee is de bezorging van jouw product zo goed mogelijk te waarborgen.
Wanneer Smartinhuis jouw pakket heeft aangeboden bij Bpost, ontvang je automatisch een e-mail met een Track&Trace code en link. Met deze code en link kun je jouw pakket volgen op de Track & Trace-pagina van de Bpost-website.
Contact opnemen
Openingstijden klantenservice
Maandag- Vrijdag 09:00 – 17:00*
Zaterdag – Zondag Gesloten
* Op Facebook Chat en WhatsApp reageren wij normaal gezien binnen 4 uur. Een e-mail word doorgaans binnen 2 werkdagen beantwoordt.